Over Metzelwerk

METZELWERK// is Allegonda Metz. Na 12 jaar bij IKEA als online marketeer gewerkt te hebben, ben ik in 2012 voor mezelf begonnen (opgegroeid in een ondernemersgezin kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan). Bij IKEA was ik onder andere verantwoordelijk voor de IKEA website, alle online campagnes en andere online communicatie, actiewebsites, search en optimalisatie. Ik leerde er over usability, over opvallen tussen alle andere banners en onderscheidende inhoud op een website. Maar ook hoe je je boodschap kort en krachtig moet uitdragen, zonder je merkwaarde te verliezen. Deze opgedane kennis en ervaring zet ik nu in om andere ondernemers en bedrijven te helpen om, net als IKEA, hun merkwaarde en boodschap op een mooie en duidelijke manier uit te dragen.

Visie: hier geloof ik in

Ik geloof dat herkenbaarheid en onderscheidend vermogen niet alleen voor grote bedrijven is weggelegd, maar ook voor kleinere bedrijven. Je hoeft niet groot te zijn om ‘groots’ over te komen. Ook online kun je maar één keer een eerste indruk maken. Elke bezoeker die voor het eerst op jouw site komt beoordeelt jouw site binnen 10 seconden. Het is dus belangrijk om meteen te laten zien wie je bent en wat je te bieden hebt.

Missie: dit wil ik bijdragen

Ik help de verbinding te leggen tussen waar jij (als bedrijf) voor staat en hoe je dat kunt vertalen in online uitingen die staan als een huis.

Hoe doe ik dat?

Ik start altijd met het helder krijgen van je boodschap, doelgroep en doelstellingen. Daarna vertaal ik die naar een professionele website, webshop, e-mailnieuwsbrief of andere online uiting die past bij je bedrijf en bij de merkwaarden. Heb je al een website, maar ben je niet 100% tevreden? Dan kan ik je helpen om je website naar het volgende niveau te brengen door de website verder te professionaliseren en optimaliseren. Ik maak gebruik van WordPress, waardoor het mogelijk is om in de toekomst je website zelf te onderhouden en uit te breiden.

Waarden: hier sta ik voor

Praktisch: Ik hou ervan om dingen niet moeilijker of complexer te maken dan ze zijn. Ik bekijk het praktisch: wat is het probleem? Welke middelen hebben we? Hoe lossen we het op?
Samen: ik werk graag samen om zo een optimaal resultaat te behalen. Ik vind het belangrijk dat we allebei een goed gevoel hebben over het resultaat. Dat kan alleen als we samen bouwen aan je online uitingen.
Creatief: ik bedenk originele ideeën en oplossingen voor jouw unieke situatie. Ik beleef veel plezier aan het bedenken en maken van online uitingen die jou helpen om ‘groots’ over te komen.

Menu